Nie chce zapalić...PILNA pomoc!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bartek_pulawy
    Ambiente
    • 2010
    • 122

    Nie chce zapalić...PILNA pomoc!

    Jak wysoki był krawężnik? Feli nie pogieło? :twisted:
  • strazakp
    Elegance
    • 2008
    • 819
    • Octavia II (1Z3)
    • CAXA 1.4 TSI 122 KM

    #2
    Nie chce zapalić...PILNA pomoc!

    Proszę o pilną pomoc w rozwiązaniu problemu....
    Wsiadam do samochodu, przekręcam kluczyk, gasną wszystkie lampki oprócz "akumulatora". Przekręcam by odpalić i....NIC! Nawet nie zaskoczy. Akumulator na pewno dobry bo wszystkie urządzenia w aucie działają a na aku jest zielona kontrolka. Wczoraj przyjechałem z roboty po południu a dziś już taki problem.
    Co może być nie tak???? Coś nie styka? Rozrusznik nagle padł? POMOCY!
    strazakp

    Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
    Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

    Komentarz

    • Le-Ce
      L&K
      • 2010
      • 1313
      • Octavia I (1U2)
      • AUM 1.8 20VT 150 KM

      #3
      strazakp,

      a rozrusznik się odzywa :?:
      Moja ADELA

      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58788

      i jej najlepszy wynik 15,75 l/ 100km

      Komentarz

      • strazakp
        Elegance
        • 2008
        • 819
        • Octavia II (1Z3)
        • CAXA 1.4 TSI 122 KM

        #4
        a rozrusznik się odzywa :?:
        za pierwszym przekręceniem kluczyka odezwał się na dwie sekundy i koniec. Teraz już się nie odzywa.

        [ Dodano: Pon 15 Paź, 12 12:27 ]
        może jakiś bezpiecznik?przekaźnik? Jak tak to jaki i gdzie go szukać?
        strazakp

        Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
        Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

        Komentarz

        • Le-Ce
          L&K
          • 2010
          • 1313
          • Octavia I (1U2)
          • AUM 1.8 20VT 150 KM

          #5
          sprawdź czy na cewkę rozrusznika dochodzi 12V (mała wsuwka)
          musisz to zrobić w dwie osoby.
          Moja ADELA

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=58788

          i jej najlepszy wynik 15,75 l/ 100km

          Komentarz

          • strazakp
            Elegance
            • 2008
            • 819
            • Octavia II (1Z3)
            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

            #6
            sprawdź czy na cewkę rozrusznika dochodzi 12V (mała wsuwka)
            musisz to zrobić w dwie osoby.
            chyba jednak pod domem nic nie zdziałam, tym bardziej że nie mam nikogo do pomocy.
            strazakp

            Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
            Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

            Komentarz

            • leszekmw
              RS
              • 2005
              • 5356

              #7
              strazakp, chyba jednak aku Ci padł lub ładowanie.

              Zamieszczone przez strazakp
              za pierwszym przekręceniem kluczyka odezwał się na dwie sekundy i koniec. Teraz już się nie odzywa.
              a pyka teraz chociaż ?
              jakiś kabel od rozrusznika lub masa ...
              O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
              GVI 1.4TSI
              LANCIA YPSILON 1.2 MPI
              tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

              Komentarz

              • alxxx
                RS
                • 2010
                • 1823
                • Octavia I (1U2)
                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                #8
                Jakby brakowało masy to by np ikony na tablicy solidnie przygasaly podczas proby zapalania
                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                Komentarz

                • strazakp
                  Elegance
                  • 2008
                  • 819
                  • Octavia II (1Z3)
                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                  #9
                  Temt rozwiazany,auto u mechanika,rozrusznik do regeneracji,koszt prawie 300zl !

                  [ Dodano: Wto 16 Paź, 12 20:38 ]
                  Dodam jeszcze, że koszt naprawy (części+robocizna) wyszedł 270zł. Teraz już wiem że usterka rozrusznika nie była nagła a postępowała gdyż już od jakiegoś czasu zauważyłem że odpalanie (głównie na zimnym silniku) było trudniejsze a teraz pali na dotyk.
                  strazakp

                  Była O1 1.9 tdi 110KM ASV 2001r. - służyła mi dzielnie 6 lat.
                  Jest O2 1.4 tsi, 156KM/260Nm (podobno), CAXA, 2009r.

                  Komentarz

                  Pracuję...